
Raf Weverbergh
"In pr draait het om het creëren van vlotte relaties en een goede reputatie in het interne en externe netwerk van een bedrijf of organisatie. Massamedia zijn geschikte kanalen om je stakeholders te bereiken, social media evenzeer. Voor ons bestaat er dus niet zoiets als pr en digitale pr, ze horen samen." Een van de reacties die PUB kreeg in een zoektocht naar de manier waarom pr-bureaus anno 2017 digitale media - en inbegrip van sociale media - omarmen.
Door het snel toegenomen aantal smartphonegebruikers en het onstuitbare belang van social media en instantmessagingplatformen is digitale pr namelijk in een stroomversnelling geraakt. Ook influencers laten zich voor het karretje spannen. Maar leiden alle wegen naar Rome? Wij gingen praten met Raf Weverbergh en Kristien Vermoesen van Finn, Erik Lenaerts van Weber Shandwick en Werner De Smet van Oona.
Meer over pr-bureaus en sociale/digitale media leest in in PUB 4 van jaargang 2017.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]