Pr-bureaus omarmen social media


Raf Weverbergh
"In pr draait het om het creëren van vlotte relaties en een goede reputatie in het interne en externe netwerk van een bedrijf of organisatie. Massamedia zijn geschikte kanalen om je stakeholders te bereiken, social media evenzeer. Voor ons bestaat er dus niet zoiets als pr en digitale pr, ze horen samen." Een van de reacties die PUB kreeg in een zoektocht naar de manier waarom pr-bureaus anno 2017 digitale media - en inbegrip van sociale media - omarmen.
Door het snel toegenomen aantal smartphonegebruikers en het onstuitbare belang van social media en instantmessagingplatformen is digitale pr namelijk in een stroomversnelling geraakt. Ook influencers laten zich voor het karretje spannen. Maar leiden alle wegen naar Rome? Wij gingen praten met Raf Weverbergh en Kristien Vermoesen van Finn, Erik Lenaerts van Weber Shandwick en Werner De Smet van Oona.
Meer over pr-bureaus en sociale/digitale media leest in in PUB 4 van jaargang 2017.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]