PR-x bouwt aan een sterke reputatie en community

Agenda / Communication / News

Een uitgekiende PR-strategie is essentieel voor iedereen die met communicatie bezig is. PR is ook veel meer dan alleen mediarelaties. Denk maar aan anticiperend leiderschap, ambassadeurs inschakelen en relaties en communities uitbouwen en versterken. Een duurzame strategie en planning, sterke inhoud met een authentieke aanpak naar de stakeholders toe via diverse communicatiekanalen (owned, paid en shared) zijn belangrijk voor een succesvol PR-beleid. Bovendien is communicatie niet langer de taak van één afdeling maar van de hele organisatie.

Wat maakt een merk een sterk merk? Wanneer is een event een event dat niet te missen is? Hoe bouw je een sterke reputatie op met een trouwe community? Om een antwoord te bieden op die vragen brengt PR-x zijn drie ervaren PR-dames samen tijdens een eerste interactieve Masterclass ‘PR Insights & Media Dynamics’. Op 12 december slaan zij de handen in elkaar om communicatieprofessionals te begeleiden, verbinden en inspireren met een interactief trainingsprogramma.

Ann Ramaekers runt al 20 jaar het creatieve Brusselse lifestyle PR-bureau oSérieux. Tot haar klanten behoren European Veal, Samsonite, Philips, Bose,... Sandra Plasschaert is actief in culturele, sociale en lifestyle sectoren met haar Gentse PR-studio Cats Communication voor klanten als Stichting tegen Kanker, Design Museum Gent, Gent Art Fair, STAM en anderen. Anja D’Hondt leidde gedurende 16 jaar een toonaangevend pan-Europees B2B tech agentschap met klanten zoals Kodak, Bekaert en Ricoh. Ze is nu met Flower & Feet actief in internationale entertainment en grafische markten.

De eerste PR-x Masterclass wordt in Gent georganiseerd op 12 december in Hotel Pillows Grand Hotel Reylof in Gent. Voor meer info kan u terecht op de website van PR-x