- 03/09/2020 16:00
- Online
De creatieve sector is de laatste decennia grondig veranderd. Het gebruik van technologie op kantoor, nieuwe media voor innovatievere campagnes… Desondanks klampen bureaus nog steeds vast aan een prehistorisch verdienmodel, wat voor onvoldoende inkomsten zorgt.
Tim Williams, oprichter van Ignition Group, heeft de oplossing gevonden. Op 3 september stelt hij, exclusief voor Belgische bureaus, voor hoe je evolueert van een cost-based model naar een value-based model. Deze door ACC-georganiseerde sessie is volledig online te volgen, dus of je nu op kantoor, aan de keukentafel of in bed wilt kijken: Tim Williams komt naar je toe.
Voor wie? CEO, CFO, Finance
Waar? Online
Wanneer? 3 september, 16u00
Prijs? €150 voor ACC-leden, €195 voor niet-leden.
Inschrijven kan via de website van ACC.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]