- 03/09/2020 16:00
- Online
De creatieve sector is de laatste decennia grondig veranderd. Het gebruik van technologie op kantoor, nieuwe media voor innovatievere campagnes… Desondanks klampen bureaus nog steeds vast aan een prehistorisch verdienmodel, wat voor onvoldoende inkomsten zorgt.
Tim Williams, oprichter van Ignition Group, heeft de oplossing gevonden. Op 3 september stelt hij, exclusief voor Belgische bureaus, voor hoe je evolueert van een cost-based model naar een value-based model. Deze door ACC-georganiseerde sessie is volledig online te volgen, dus of je nu op kantoor, aan de keukentafel of in bed wilt kijken: Tim Williams komt naar je toe.
Voor wie? CEO, CFO, Finance
Waar? Online
Wanneer? 3 september, 16u00
Prijs? €150 voor ACC-leden, €195 voor niet-leden.
Inschrijven kan via de website van ACC.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]