- 03/09/2020 16:00
- Online
De creatieve sector is de laatste decennia grondig veranderd. Het gebruik van technologie op kantoor, nieuwe media voor innovatievere campagnes… Desondanks klampen bureaus nog steeds vast aan een prehistorisch verdienmodel, wat voor onvoldoende inkomsten zorgt.
Tim Williams, oprichter van Ignition Group, heeft de oplossing gevonden. Op 3 september stelt hij, exclusief voor Belgische bureaus, voor hoe je evolueert van een cost-based model naar een value-based model. Deze door ACC-georganiseerde sessie is volledig online te volgen, dus of je nu op kantoor, aan de keukentafel of in bed wilt kijken: Tim Williams komt naar je toe.
Voor wie? CEO, CFO, Finance
Waar? Online
Wanneer? 3 september, 16u00
Prijs? €150 voor ACC-leden, €195 voor niet-leden.
Inschrijven kan via de website van ACC.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]