Proximus presenteert zijn jaarresultaten. Die zijn over het algemeen positief. In 2015 breidde de operator zijn klantenbestand voor zijn twee belangrijkste merken Proximus en Scarlet verder uit, wat resulteerde in een netto-aangroei van het aantal klanten. Eind 2015 bedroegen de nationale marktaandelen 47,1% voor mobile postpaid (+0.2%), 35,1% voor televisie (+2,2%), en 46,1% voor vast internet (+1,6%).
Het totale mobiele klantenbestand steeg eind 2015 tot 6.027.0001 (+5,8% op jaarbasis), met een instroom van 328.000 mobiele kaarten in 2015. Het totaal aantal televisieabonnementen bedroeg eind het voorbije jaar 1.759.0002, wat goed is voor een groei met 10,5% op jaarbasis. Het totale breedbandklantenbestand kwam eind 2015 uit op 1.856.000 (+6,6% op jaarbasis). Alleen het aantal fixed voice-lijnen gaat er niet verwonderlijk op achteruit, en wel met 1,8% op jaarbasis.