AutoScout24 (AS24), specialist van autoclassifieds en auto-actualiteit, vertrouwt de werving van advertenties voor zijn website vanaf 1 maart 2016 toe aan ProduPress. Met bijna 900.000 bezoeken per week is AS24 de onbetwiste leider inzake trafiek en bekeken pagina’s. Als verlener van diensten en informatie die complementair zijn met de titels AutoGids, Le Moniteur Automobile, AutoWereld, Turbo en GP-Inside, sterkt deze samenwerking ProduPress in zijn rol als partner van alle op de auto- en motormarkt aanwezige actoren: "Die specialisatie bevestigt onze doelstelling om adverteerders en agentschappen een kwalititeitsvol media-aanbod ter beschikking te stellen, in een duidelijke context (auto’s en motoren) en met gedetailleerde gegevens (first party data) voor het bereiken van een heel betrokken publiek."
Onder de verantwoordelijkheid van Michel Mabille, staat het commerciële team van ProduPress, met Frank De brauwer, Hervé Dumoulin en ook Myriam Merckx en Zara Versaen, klaar om al alle titels met grote kennis van zaken op de markt aan te bieden. ProduPress kan daarbij ook rekenen op alle expertise van Jean-Michel Fraylich (Key Account Media & AdSales bij AS24).