ProduPress versterkt regie met Florent Diverchy, Pierre Lalmand en interne promoties

News / People

ProduPress Advertising, de regie achter de sterke merken Autogids, Le Moniteur Automobile, Autoscout24 en Immoweb, engageert twee nieuwe toppers. Florent Diverchy, met 19 jaar ervaring bij dataspeler Bisnode, docent e-commerce en voorzitter van de BAM Think Tank Privacy/Ethics startte op 19 april 2022. Florent neemt de rol van Marketing Intelligence Manager op zich en zal focussen op innovatie, Product Development en de bijhorende partnerships. Daarnaast gaat ProduPress Advertising ook in zee met Pierre Lalmand (zie aparte foto hieronder), die als externe consultant zijn schouders zal zetten onder het nieuwe TestDriveDays-concept. Pierre brengt na 10 jaar Brussels autosalon heel wat extra ervaring aan boord van de sterke Automotive-poot van de regie.

Pierre Lalmand

Het team zal samenwerken in diverse projectteams in een meer horizontale structuur en rapporteren aan Karina Jacobus. Daarbij evolueren ook een aantal talenten binnen het bestaande team in hun rol. Gregory De Tillesse neemt de coördinatie op zich van het Performance Team, waarin hij intensief samenwerkt met Alexandre Metzgen (Programmatic-expert) en Ricardo Baglio (Adops-expert) en het salesteam. Emilie Le Blan zal de leiding nemen over communicatie en de Creative Content-partnerships op maat van onze adverteerders.

Van links naar rechts op de groepsfoto: Ricardo Baglio, Florent Diverchy, Alexandre Metzgen, Gregory De Tillesse en Emilie Le Blan