Programmads zet de eerdere groei voort en mocht het afgelopen kwartaal opnieuw verschillende gerenommeerde referenties in haar klantenportfolio te verwelkomen, met name Torfs, Newpharma, Cassis/Paprika, Intracto Group, EVO Group en BBDO.
Ter herinnering, Programmads werkt in opdracht van zowel adverteerders als bureaus. De diensten die ze aanbieden aan de markt omvatten de integratie van Web Analytics-, Adtech- en Data Management (CDP) oplossingen, programmatic campagnemanagement (“Programmatic as a Service”) en Business Intelligence. Programmads is gecertificeerd verdeler voor oplossingen van het Google Marketing Platform en de Tealium suite. « In deze moeilijke Covid-19 situatie merken we een koerswijziging op bij adverteerders, in die mate dat ze een aanzienlijk deel van hun geplande mediabudget omzetten naar een budget voor technologische projecten (herconfiguratie van Google Analytics architecturen, tagging plan, herstructurering van remarketing strategieën, diepgaande doelgroepanalyse, insourcing van programmatic tools, enz.) Sommige agencies kiezen ervoor om zich tijdens deze relatief rustige periode verder technologisch uit te rusten, en de nodige bijkomende expertise op te bouwen, zegt JoDelannoy, director Business Development bij Programmads.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]