Programmads zet het groeitraject verder en mag enkele nieuwe gerenommeerde referenties tot haar klantenportfolio verwelkomen: Root Consulting, OM Collective, Reform (DK) en Strategie.Agency. “In deze moeilijke Covid-19 situatie merken we een koerswijziging op bij adverteerders, in die mate dat ze een aanzienlijk deel van hun geplande mediabudget omzetten naar een budget voor technologische projecten (herconfiguratie van Google Analytics architecturen, tagging plan, herstructurering van remarketing strategieën, diepgaande doelgroepanalyse, insourcing van programmatic tools,...),” zegt Jo Delannoy, director business development bij Programmads. “Sommige agencies kiezen er dus voor om zich tijdens deze relatief rustige periode verder technologisch uit te rusten en de nodige bijkomende expertise op te bouwen.”
Ter herinnering: Programmads werkt in opdracht van zowel adverteerders als agencies. De diensten die ze aanbieden aan de markt zijn een combinatie van web analytics projecten, white label campaign management (bij Programmads sinds kort gedoopt tot ‘Programmatic as a Service’) en vooral insourcing van technologie licenties van de Google Marketing Platform-suite (DV360, Campaign Manager, GA360, enz.)
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]