Programmads zet het groeitraject verder en mag enkele nieuwe gerenommeerde referenties tot haar klantenportfolio verwelkomen: Root Consulting, OM Collective, Reform (DK) en Strategie.Agency. “In deze moeilijke Covid-19 situatie merken we een koerswijziging op bij adverteerders, in die mate dat ze een aanzienlijk deel van hun geplande mediabudget omzetten naar een budget voor technologische projecten (herconfiguratie van Google Analytics architecturen, tagging plan, herstructurering van remarketing strategieën, diepgaande doelgroepanalyse, insourcing van programmatic tools,...),” zegt Jo Delannoy, director business development bij Programmads. “Sommige agencies kiezen er dus voor om zich tijdens deze relatief rustige periode verder technologisch uit te rusten en de nodige bijkomende expertise op te bouwen.”
Ter herinnering: Programmads werkt in opdracht van zowel adverteerders als agencies. De diensten die ze aanbieden aan de markt zijn een combinatie van web analytics projecten, white label campaign management (bij Programmads sinds kort gedoopt tot ‘Programmatic as a Service’) en vooral insourcing van technologie licenties van de Google Marketing Platform-suite (DV360, Campaign Manager, GA360, enz.)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]