Programmads zet het groeitraject verder en mag enkele nieuwe gerenommeerde referenties tot haar klantenportfolio verwelkomen: Root Consulting, OM Collective, Reform (DK) en Strategie.Agency. “In deze moeilijke Covid-19 situatie merken we een koerswijziging op bij adverteerders, in die mate dat ze een aanzienlijk deel van hun geplande mediabudget omzetten naar een budget voor technologische projecten (herconfiguratie van Google Analytics architecturen, tagging plan, herstructurering van remarketing strategieën, diepgaande doelgroepanalyse, insourcing van programmatic tools,...),” zegt Jo Delannoy, director business development bij Programmads. “Sommige agencies kiezen er dus voor om zich tijdens deze relatief rustige periode verder technologisch uit te rusten en de nodige bijkomende expertise op te bouwen.”
Ter herinnering: Programmads werkt in opdracht van zowel adverteerders als agencies. De diensten die ze aanbieden aan de markt zijn een combinatie van web analytics projecten, white label campaign management (bij Programmads sinds kort gedoopt tot ‘Programmatic as a Service’) en vooral insourcing van technologie licenties van de Google Marketing Platform-suite (DV360, Campaign Manager, GA360, enz.)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]