Op vrijdag 10 juni organiseert SpotX, een wereldwijde speler in de programmatic-industrie, een event rond programmatic video in Brussel. Onder andere de trends van morgen die het verschil maken in de sector worden er tegen het licht gehouden. Er wordt verwacht dat tegen 2020 wereldwijd de markt van programmatic video drie keer zo groot zal zijn als nu. Steve Swoboda, co-founder van SpotX, geeft er meer toelichting bij de marktontwikkelingen, uitdagingen en de status van programmatic in Europa.
Alle betrokken actoren – trading desks, publishers en advertisers - passeren de revue. Pebble Media, een samenwerkingsverband van Belgische premiumuitgevers, geeft meer inzicht in hun ervaringen op het vlak van programmatic video. Woordvoerders van Cadreon en Het Mediahuis delen in een aansluitend debat hun expertise en ideeën rond het gebruik van real-time data voor relevantere communicatie tussen merken en consumenten.
SpotX is een geïntegreerd technologieplatform waarmee uitgevers hun online video inventory centraal kunnen beheren, aanbieden en verkopen in een programmatic-omgeving. Adverteerders verwachten momenteel om op basis van real-time data hun doelgroep specifieker te kunnen bereiken. Een programmatic-omgeving geeft een antwoord op de verwachtingen langs adverteerderszijde. Daarnaast kunnen klanten hun premium retargeting verder afstemmen via specifieke deals in de programmatic omgeving.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]