Op vrijdag 10 juni organiseert SpotX, een wereldwijde speler in de programmatic-industrie, een event rond programmatic video in Brussel. Onder andere de trends van morgen die het verschil maken in de sector worden er tegen het licht gehouden. Er wordt verwacht dat tegen 2020 wereldwijd de markt van programmatic video drie keer zo groot zal zijn als nu. Steve Swoboda, co-founder van SpotX, geeft er meer toelichting bij de marktontwikkelingen, uitdagingen en de status van programmatic in Europa.
Alle betrokken actoren – trading desks, publishers en advertisers - passeren de revue. Pebble Media, een samenwerkingsverband van Belgische premiumuitgevers, geeft meer inzicht in hun ervaringen op het vlak van programmatic video. Woordvoerders van Cadreon en Het Mediahuis delen in een aansluitend debat hun expertise en ideeën rond het gebruik van real-time data voor relevantere communicatie tussen merken en consumenten.
SpotX is een geïntegreerd technologieplatform waarmee uitgevers hun online video inventory centraal kunnen beheren, aanbieden en verkopen in een programmatic-omgeving. Adverteerders verwachten momenteel om op basis van real-time data hun doelgroep specifieker te kunnen bereiken. Een programmatic-omgeving geeft een antwoord op de verwachtingen langs adverteerderszijde. Daarnaast kunnen klanten hun premium retargeting verder afstemmen via specifieke deals in de programmatic omgeving.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]