Programmatic verovert OOH en digitale radio
Gamned!, een onafhankelijke trading desk gespecialiseerd in programmatic buying, breidt zijn aanbod uit. Het bedrijf was al actief op klassieke web- en mobile-formats en legt nu ook digital out-of-home (DOOH) en digitale radio binnen handbereik van adverteerders die voor programmatic buying kiezen. Zo kunnen fysieke schermen (in winkelcentra, benzinestations, krantenwinkels,...) worden gecombineerd met de schermen van smartphones. En daar komt dus ook digitale radio bij. "Zo zijn we in staat om de consument als individu de hele dag te bereiken: offline en via radio en internet," zegt Edgar Baudin, oprichter en CEO van Gamned! "Met formats die de consument beter geïntegreerd en meer doelgericht en impactvol bereiken, in het belang van die consument."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]