PROMAZ STELT HET NIET MEER UIT MET HAPPINESS BRUSSELS

Promaz en Happiness lanceren een nieuwe en intrigerende campagne: uitstellers worden aangespoord om hun mazoutlekprobleem met bodemverontreiniging eindelijk aan te pakken. Mooi nieuw werk ook van Jef Boes, zegt Philippe Fass van Happiness. En wie zijn wij om hem tegen te spreken?
Uit onderzoek blijkt dat mensen die een mazoutlek hebben, of ooit hebben gehad, het aanpakken van hun probleem en bodemverontreiniging vaak uitstellen. En daar wil Promaz graag verandering in brengen. Promaz is het fonds dat operationeel helpt en/of financieel tussenkomt bij zo’n bodemsanering. Willem Voets, gedelegeerd bestuurder van Promaz: “We zochten een manier om mensen wakker te schudden en aan te zetten om de bodemverontreiniging door een mazoutlek meteen te melden op onze website, zeker omdat Promaz een beperkte looptijd heeft.”
Voor deze wake-up call ontwikkelde Happiness Brussels een campagne die inspeelt op het uitstelgedrag van deze doelgroep.“We weten dat, als we de mensen een spiegel voorhouden over hun uitstelgedrag, dat kan leiden tot gedragsverandering. In de campagne willen we mensen zoveel mogelijk ‘meetrekken’ in hun gedachtengang en aantonen dat hun uitstelgedrag tot nodeloze tijdsverspilling leidt. De spots moeten een moment van rust en overpeinzing zijn in de drukke reclame-blokken. Mét een duidelijke wake-up-call-to-action.”
Naast de televisiespots wordt de campagne ook ondersteund door radiospots, DOOH, digitaal en online (promaz.be).
Creditlist
Client: Promaz
Contacts: Willem Voets, Filip Lannoy, Vinciane Oleffe
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Executive Creative Director: Philippe Fass
Managing Director: Hans Smets
Strategic Director: Frans Cuypers
Creative Content Director: Jil Dockx
Connectivity & Content Director: Wesley Roeland
Concept Provider: Catherine Hermans, Iliana Couvez
Content Provider: Birger Morris
Account Director: Frederik Jonnaert
Account team: Julie Hendrickx, Raphael Naudts
Copywriters: Dee Verwaetermeulen, Stéphane Opdenbosch
Head of Design: Dries Lauwers
Graphic Designers: Lore Snauwaert, Karel Chanterie, Emilie Wauthelet
Head of Production: Bart Vande Maele
Head of Motion: Remke Faber
Motion Designer: Simon Schuurman, Aline Schmitt
Director/photographer: Jef Boes
Producer: Efrosini Spanouodis, Arthur De Wachter
DOP: David Doom
Film production agency: Latcho
Post production agency: Moxy
Online: Stefaan Gryson, Joachim Weytens
Grader: François Dubois
Sound Production: Raygun
Bliss Content: Phuc, Giang
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]