PromGifts 2016 profiteert van herpositionering
De balans van de vierde editie van PromGifts, de Belgische beurs van promotieproducten en relatiegeschenken - of productmedia - die plaatsvond op 13 en 14 april, is duidelijk positief. De beurs, die een andere positionering heeft gekregen ten opzichte van de vorige jaren, werd met veel enthousiasme onthaald bij bezoekers en exposanten. 2016 was het jaar van verandering voor PromGifts. De beurs, die vroeger samen met de beurs Ondernemen werd georganiseerd, heeft dit jaar een eigen identiteit ontwikkeld. Meer gericht op haar basisactiviteit, namelijk promotieartikelen, bracht PromGifts dit jaar bijna 50 gespecialiseerde exposanten uit de sector samen.
De beurs bood voor het eerst een programma van conferenties voor marketingprofessionals aan. Er was een massale opkomst om de diverse ervaringsdeskundigen op het gebied van product media aan het woord te horen. PromGifts liet de bezoekers dus niet alleen een brede waaier van producten ontdekken, maar ook nieuwe ideeën opdoen om promotieartikelen beter te integreren in hun marketingcampagne.