Promotie bij Ogilvy Social.Lab voor Christophe Crasselts en Awie Erasmus

News / People

Het nieuwe jaar begint goed voor Christophe Crasselts en Awie Erasmus bij Ogilvy Social.Lab. Ze werden gepromoveerd tot chief growth officer en regional planning director.

Christophe Crasselts begon bij Ogilvy Social.Lab als account director met het beheer van enkele grote accounts zoals BMW en Club Med. In 2016 neemt hij samen met Matthieu Vercruysse, managing director van Social.Lab Dubai, de verantwoordelijkheid op zich voor het Belgische bureau, vooraleer het agentschap volledig werd gefusioneerd met Ogilvy Brussels. Sinds 2017 neemt hij de verantwoordelijkheid op zich van client service director voor klanten als Carrefour en de Nationale Loterij, terwijl hij ook verantwoordelijk is voor de business development en marketing van het bureau op de Belgische markt. Crasselts geeft ook les aan het Institut des Hautes Etudes de Communications Sociales (IHECS) in Brussel met een cursus over ‘Digitale uitdagingen in de reclame en commerciële communicatie’. Als Belgian chief growth officer zal hij zich richten op de algemene Belgische groeistrategie en zal hij zich blijven inzetten voor de Belgische marketingstrategie bij Ogilvy Social.Lab.

Tijdens zijn 13-jarige carrière bij Ogilvy heeft Awie Erasmus een uitgebreide expertise opgebouwd in strategie en public relations en bovendien een passie voor sociale media ontwikkeld. Hij is altijd een fervente voorstander geweest van een benadering die creativiteit betrekt en openstaat voor alle expertises van het agentschap, een aanpak waarmee hij meerdere prijzen voor creativiteit en efficiëntie in de wacht sleepte voor zijn klanten, waaronder Cannes Lions en Grand Prix. In 2018 kwam hij van Zuid-Afrika naar België om het Brusselse strategieteam te leiden. In de 18 maanden die volgden deed hij het Ogilvy Social.Lab strategieteam groeien van 3 naar 12 leden. Hij werkte samen met bureaus in heel West-Europa, zoals Parijs, Londen en Berlijn, en hielp de strategie op weg in nieuwe markten. Hij deelde ook zijn kennis tijdens sessies in verschillende Ogilvy-vestigingen zoals Amsterdam, Johannesburg en Athene. Nu wil hij verder innoveren in strategie en houdt hij zich bezig met enkele nieuwigheden.