Prophets en Audi testen Business Editions in real life
Tot eind oktober zijn het weer de ‘Audi Business Days’. De ideale gelegenheid voor potentiële klanten om de innovatieve technologieën van het merk met de vier ringen uitgebreid op de proef te stellen tijdens een testrit bij hun Audi-verdeler of in het Audi Contact Center. Prophets was de voorbije weken very busy met een teasercampagne met tv- en radiospots, banners, print en social posts.
Credits
Client: Audi
Contacts: Frédéric Hurchon, Marie Carranza
Agency: Prophets
CD: Sam De Win
Création: Wouter Huyghe, Micha Symoens
Accounts: Nathalie Rots, Amaury Thomas
Stratégie: Tom Willemkens
Production: Initials LA
Radio Production Company: Raygun
Directeur/photographe: Jef Boes
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]