Tot eind oktober zijn het weer de ‘Audi Business Days’. De ideale gelegenheid voor potentiële klanten om de innovatieve technologieën van het merk met de vier ringen uitgebreid op de proef te stellen tijdens een testrit bij hun Audi-verdeler of in het Audi Contact Center. Prophets was de voorbije weken very busy met een teasercampagne met tv- en radiospots, banners, print en social posts.

Credits
Client: Audi
Contacts: Frédéric Hurchon, Marie Carranza
Agency: Prophets
CD: Sam De Win
Création: Wouter Huyghe, Micha Symoens
Accounts: Nathalie Rots, Amaury Thomas
Stratégie: Tom Willemkens
Production: Initials LA
Radio Production Company: Raygun
Directeur/photographe: Jef Boes
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]