Prophets en Audi testen Business Editions in real life

Crea / News

Audi ProphetsTot eind oktober zijn het weer de ‘Audi Business Days’. De ideale gelegenheid voor potentiële klanten om de innovatieve technologieën van het merk met de vier ringen uitgebreid op de proef te stellen tijdens een testrit bij hun Audi-verdeler of in het Audi Contact Center. Prophets was de voorbije weken very busy met een teasercampagne met tv- en radiospots, banners, print en social posts.
Audi Prophets

De adaptieve rij-assistentie, park assist, intelligente aanraakschermen … Het zijn stuk voor stuk innovatieve technologieën die  het leven – tijdens en na het werk – makkelijker maken en die  de nieuwsgierigheid prikkelen. Audi ProphetsDaarom nodigen Audi en Prophets geïntereeerden uit om deze functies met eigen ogen te aanschouwen en grondig uit te testen, voor ze hun volgende Audi bestellen.  Dit kan tot eind oktober tijdens de Audi Business Days bij uw Audi verdeler. Tijdens deze periode genieten klanten van uitzonderlijke voorwaarden op het Audi Business Edition gamma en op de Platinum Packs: rijkelijk uitgeruste pakketten die beschikbaar zijn op de modellen uit het C- en D-segment.


Credits
Client: Audi
Contacts: Frédéric Hurchon, Marie Carranza
Agency: Prophets
CD: Sam De Win
Création: Wouter Huyghe, Micha Symoens
Accounts: Nathalie Rots, Amaury Thomas
Stratégie: Tom Willemkens
Production: Initials LA
Radio Production Company: Raygun
Directeur/photographe: Jef BoesAudi Prophets