Een stockwagen is zo goed als instapklaar. Dat neemt Prophets wel heel letterlijk in de laatste affiche- en onlinecampagne om de uitzonderlijke stockcondities voor Audi aan te kondigen. De sleutels van de onmiddellijk beschikbare én allernieuwste Audi modellen liggen klaar. Kortom, ze zijn instapklaar, zolang de voorraad strekt: "Beleef jouw sleutelmoment straks in de straat of online op een van je schermen."
Credits
Client: Audi
Contacts: Stef Sleurs, Marie Carranza & Nathalie Demeulemeester
Agency: Prophets
Creative Director: Sam De Win
Creatie: Wouter Huyghe, Ivan Moons, Micha Symoens
Strategy: Daan Richard
Account: Nathalie Rots, Amaury Thomas
Design: Micha Symoens
DTP: Hervé Pinte
Copy: Thomas Vandenhouten, Wouter Huyghe
Online follow-up: Kenneth Boerjan
Motion design: Pieter Dombret & Dave De Preter
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]