Prophets heeft de sleutel in handen voor Audi

Een stockwagen is zo goed als instapklaar. Dat neemt Prophets wel heel letterlijk in de laatste affiche- en onlinecampagne om de uitzonderlijke stockcondities voor Audi aan te kondigen. De sleutels van de onmiddellijk beschikbare én allernieuwste Audi modellen liggen klaar. Kortom, ze zijn instapklaar, zolang de voorraad strekt: "Beleef jouw sleutelmoment straks in de straat of online op een van je schermen."
Credits
Client: Audi
Contacts: Stef Sleurs, Marie Carranza & Nathalie Demeulemeester
Agency: Prophets
Creative Director: Sam De Win
Creatie: Wouter Huyghe, Ivan Moons, Micha Symoens
Strategy: Daan Richard
Account: Nathalie Rots, Amaury Thomas
Design: Micha Symoens
DTP: Hervé Pinte
Copy: Thomas Vandenhouten, Wouter Huyghe
Online follow-up: Kenneth Boerjan
Motion design: Pieter Dombret & Dave De Preter

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



