Een stockwagen is zo goed als instapklaar. Dat neemt Prophets wel heel letterlijk in de laatste affiche- en onlinecampagne om de uitzonderlijke stockcondities voor Audi aan te kondigen. De sleutels van de onmiddellijk beschikbare én allernieuwste Audi modellen liggen klaar. Kortom, ze zijn instapklaar, zolang de voorraad strekt: "Beleef jouw sleutelmoment straks in de straat of online op een van je schermen."
Credits
Client: Audi
Contacts: Stef Sleurs, Marie Carranza & Nathalie Demeulemeester
Agency: Prophets
Creative Director: Sam De Win
Creatie: Wouter Huyghe, Ivan Moons, Micha Symoens
Strategy: Daan Richard
Account: Nathalie Rots, Amaury Thomas
Design: Micha Symoens
DTP: Hervé Pinte
Copy: Thomas Vandenhouten, Wouter Huyghe
Online follow-up: Kenneth Boerjan
Motion design: Pieter Dombret & Dave De Preter
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]