Een stockwagen is zo goed als instapklaar. Dat neemt Prophets wel heel letterlijk in de laatste affiche- en onlinecampagne om de uitzonderlijke stockcondities voor Audi aan te kondigen. De sleutels van de onmiddellijk beschikbare én allernieuwste Audi modellen liggen klaar. Kortom, ze zijn instapklaar, zolang de voorraad strekt: "Beleef jouw sleutelmoment straks in de straat of online op een van je schermen."
Credits
Client: Audi
Contacts: Stef Sleurs, Marie Carranza & Nathalie Demeulemeester
Agency: Prophets
Creative Director: Sam De Win
Creatie: Wouter Huyghe, Ivan Moons, Micha Symoens
Strategy: Daan Richard
Account: Nathalie Rots, Amaury Thomas
Design: Micha Symoens
DTP: Hervé Pinte
Copy: Thomas Vandenhouten, Wouter Huyghe
Online follow-up: Kenneth Boerjan
Motion design: Pieter Dombret & Dave De Preter
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]