Prophets levert topservice voor Audi

Crea / News

Bij Audi zetten ze graag de puntjes op de i. En zien ze niets over het hoofd als het op onderhoud van je wagen aankomt. Daarom ga je ook beter langs bij je Audi-verdeler om je Audi in topvorm te houden. Prophets levert een vijfsterrencampagne af om duimen en vingers bij af te likken. “Wij willen van onze klanten steeds doeltreffende naverkoopdiensten aanbieden en zo de tevredenheid van onze klanten hoog houden" zegt Stef Sleurs, marketingmanager van Audi Belgium. “Dit doen we door te luisteren en te anticiperen op de markt en onze diensten op basis daarvan te ontwikkelen. Uiteraard willen we hier aansluitend ook gepast over communiceren”. 

De campagne loopt zowel offline als OOH en POS bij de Audi-verdelers, als online op de eigen socialmediakanalen en via een bannering campagne. Alles wordt aldus verfijnd in beeld gebracht met uitgepuurde beelden waarin de topservice van Audi schittert, gesymboliseerd door een butler die als geen ander weet wat etiquette is. Kortom, onderhoud is puur vakmanschap. En met een Audi ga je dan ook voortaan voor de beste topservice van Audi Service.

Credits

Client: Audi Belgium
Agency: Prophets
Client Team: Pascal Ursi, Steffen Sleurs, Serap Ozyilmaz
Creative Director: Sam De Win
Creatives: Stijn de Schryver, Ivan Moons, Wouter Huyghe
Design: Micha Symoens
Copy: Chani Fajka
Account Team: Ena Stevens, Nathalie Vergught
Media: OOH, POS, bannering, social media
Production company: Jekyll ‘n Hyde
Photographer: Fred Labeye
Producer: Delphine Gilson