Een volle brooddoos die blijft staan op de ontbijttafel, de restjes van gisteren in een Tupperwaredoosje eenzaam en alleen achtergelaten in de koelkast,… Iedereen vergeet wel eens zijn lunch. En wat dan? Met een nieuwe radiocampagne wil Q8 er ons aan herinneren dat er altijd wel een Delhaize Shop & Go in de buurt is waar je langs kan voor een alternatief. Bovendien krijg je er ook nog een gratis tussendoortje bij. Prophets zorgde voor het smakelijke beleg met een fijn assortiment gezonde radiospots.
https://vimeo.com/290850455
https://vimeo.com/290850435
https://vimeo.com/290850423
https://vimeo.com/290850398
Credits:
Client: Q8
Contacts: Joke Sterckx
Agency: Prophets
CD: Sam De Win
Creation: Wouter Huyghe, Fabio Cipriano
Account Team: Severine Vanoirbeek, Véronique Lemmens
Producer: Toon Jansegers
Radio Production Company: Raygun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]