Een volle brooddoos die blijft staan op de ontbijttafel, de restjes van gisteren in een Tupperwaredoosje eenzaam en alleen achtergelaten in de koelkast,… Iedereen vergeet wel eens zijn lunch. En wat dan? Met een nieuwe radiocampagne wil Q8 er ons aan herinneren dat er altijd wel een Delhaize Shop & Go in de buurt is waar je langs kan voor een alternatief. Bovendien krijg je er ook nog een gratis tussendoortje bij. Prophets zorgde voor het smakelijke beleg met een fijn assortiment gezonde radiospots.
https://vimeo.com/290850455
https://vimeo.com/290850435
https://vimeo.com/290850423
https://vimeo.com/290850398
Credits:
Client: Q8
Contacts: Joke Sterckx
Agency: Prophets
CD: Sam De Win
Creation: Wouter Huyghe, Fabio Cipriano
Account Team: Severine Vanoirbeek, Véronique Lemmens
Producer: Toon Jansegers
Radio Production Company: Raygun
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]