Een volle brooddoos die blijft staan op de ontbijttafel, de restjes van gisteren in een Tupperwaredoosje eenzaam en alleen achtergelaten in de koelkast,… Iedereen vergeet wel eens zijn lunch. En wat dan? Met een nieuwe radiocampagne wil Q8 er ons aan herinneren dat er altijd wel een Delhaize Shop & Go in de buurt is waar je langs kan voor een alternatief. Bovendien krijg je er ook nog een gratis tussendoortje bij. Prophets zorgde voor het smakelijke beleg met een fijn assortiment gezonde radiospots.
Credits:
Client: Q8
Contacts: Joke Sterckx
Agency: Prophets
CD: Sam De Win
Creation: Wouter Huyghe, Fabio Cipriano
Account Team: Severine Vanoirbeek, Véronique Lemmens
Producer: Toon Jansegers
Radio Production Company: Raygun
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]