Prophets zet tanden in Bicky en Beckers
Het Nederlandse Izico, dat u misschien kent van de merken Bicky en Beckers, trekt volop de zakelijke kaart met Prophets. Met MyB’eats, het Bicky&Beckers-2-Business’-programma, richt de foodholding zich tot professionele klanten op een directe, doorgedreven digitale manier.
Met het vernieuwde, digitale programma MyB’eats wil Izico actieve dealers van de Bicky- en Beckers-producten stimuleren om authentieke producten correct en competitief te serveren. Daarnaast wil het zijn klanten ook beter ondersteunen met gratis producten, acties en promoties, en advies op maat.
Na een pitch eerder dit jaar tekende Prophets voor de strategie en de permanente roll-out. « Prophets leverde ons het recept voor een user friendly partnership program. We zijn er helemaal klaar voor om MyB’eats aan onze dealers te serveren, » klinkt het bij Vic Dresen, channel marketeer bij Izico.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]