Bij de start van een nieuw product op de markt, hoort uiteraard een overheerlijk logo, bijpassende huisstijl en website. Sietse Van Haute kwam bij het Roeselaarse bureau Proud Mary aankloppen voor de positionering van het nieuwe bedrijf Cornquet. Naast het belang van de bepaling van de bedrijfswaarden en een strategie om het product goed op de markt te lanceren, werd ook de bijhorende aandacht besteedt aan een logo, bijpassende huisstijl en website. Maar ook verpakkingen en brochure zijn grote spelers in de start van dit verhaal. Cornquet werden deze week bekroond met de 2de nominatie van de Gouden Tavola!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]