BX1 heeft zijn contract met reclameregie Transfer beëindigd. De regionale Brusselse televisiezender beheert zijn advertenties nu zelf. BX1 profiteert van een eenvoudigere toegankelijkheid dankzij de hernummering van de kanalen bij de verschillende operatoren.
De televisiezender kan rekenen op dagelijks ongeveer 127.500 kijkers en wil de hele hoofdstad promoten met specifieke inhoud. Het aanbod is gediversifieerd met toegang tot live en on-demand via hun website, app en een internetradio. BX1 biedt zowel tv-, radio- als digitale oplossingen voor adverteerders.
Meer informatie over hun aanbod in de database van MediaSpecs.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]