{Provided by MediaSpecs} MediaSpecs viert 4×4 ofwel 16 jaar

Media / News

29 februari 2008. Op die schrikkeldatum werd MediaSpecs gelanceerd als tarievendatabase en was Zenith Media de eerste in een lange reeks van mediabureaus, reclame- en PR-bureaus en adverteerders die abonnee werden.

Naarmate de jaren vorderden evolueerde MediaSpecs naar een complete mediadatabase met ook technische fiches, redactionele kalenders, bereikcijfers, covers, omschrijvingen en contactgegevens. Elke mediatitel is bovendien voorzien van de juiste zoektermen, zodat de database naast informatie ook inspiratie kan bieden.

In november 2021 schakelde het team van MediaSpecs over op een gloednieuwe database met heel wat extra inhoud, met granulaire info van digitale en print media. Nieuwe functionaliteiten laten toe om snel en slim samen te werken met collega’s of klanten. Met haar database maakt MediaSpecs het werk van mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten lichter en krijgen reclameregies en uitgevers een podium om hun media te tonen.

"We danken alle trouwe gebruikers en mediapartners voor de jarenlange goede samenwerking. Alle feedback is welkom," klinkt het bij MediaSpecs.