Providence deelt een beetje Maredsous

De Fagotin van Maredsous maakt zijn comeback met Providence Brussels (Havas Groep). Uit onderzoek blijkt dat de kaassaga van 2003 nog altijd leeft bij de Belgen. Dus stak Providence Brussels de insight in een nieuw kleedje: onweerstaanbaar lekker en daarom niet altijd even makkelijk te delen. Of je hem nu tijdens een apero met vrienden serveert of bewaart voor een me-momentje in de zetel, jij kiest hoeveel Fagotin je wil delen… of niet. De Fagotin storytelling en storydoing loopt via digital, social media, instore en op televisie.
Credits:
Advertiser: Martijn Sonneveldt, Denis Gayout, Laurence Godaux, Marine Van Rompaey
CD: Werner Van Reck
Strategy: Ingrid Bottelberghs
creatives: Minou van de Kerckhove ; Jean-Paul Lefebvre, Sophie Norman
Account: Ellen Sonck
Producer: Marie Libouton
Content team: Florentien Ququet, Luca Diovisalvi, Elien Van Meensel
Producer and postproduction: Marie Libouton – The Filmmakers
Studio: The Backroom
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]