De Fagotin van Maredsous maakt zijn comeback met Providence Brussels (Havas Groep). Uit onderzoek blijkt dat de kaassaga van 2003 nog altijd leeft bij de Belgen. Dus stak Providence Brussels de insight in een nieuw kleedje: onweerstaanbaar lekker en daarom niet altijd even makkelijk te delen. Of je hem nu tijdens een apero met vrienden serveert of bewaart voor een me-momentje in de zetel, jij kiest hoeveel Fagotin je wil delen… of niet. De Fagotin storytelling en storydoing loopt via digital, social media, instore en op televisie.
Credits:
Advertiser: Martijn Sonneveldt, Denis Gayout, Laurence Godaux, Marine Van Rompaey
CD: Werner Van Reck
Strategy: Ingrid Bottelberghs
creatives: Minou van de Kerckhove ; Jean-Paul Lefebvre, Sophie Norman
Account: Ellen Sonck
Producer: Marie Libouton
Content team: Florentien Ququet, Luca Diovisalvi, Elien Van Meensel
Producer and postproduction: Marie Libouton – The Filmmakers
Studio: The Backroom
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]