Proximus en SILK eren eigenheid Belgische ondernemers

Crea / News

Elke ondernemer is uniek. En dat hebben Proximus en SILK begrepen. Het nieuwe Business Flex pack van Proximus biedt ondernemers de vrijheid om zelf te kiezen welke diensten en services ze opnemen. Zo kunnen ze hun onderneming runnen op hun manier en hun eigen troeven optimaal uitspelen. SILK produceerde voor het Business Flex pack een campagne die de eigenheid van de vele ondernemers in ons land in de kijker zet.
Een pizzaïolo of een vloerder, een copywriter of een bloemist, ze hebben stuk voor stuk hun eigen signature move, hun eigenheid die hen onderscheid van de andere. SILK speelde deze eigenheid volop uit in hun campagne, bestaande uit (adressable) tv-spots, radiospots en een social campagne.
 “Het Belgische ondernemerslandschap is zo uniek. Elke ondernemer heeft zijn eigen manier van werken en zijn eigen noden. Het Business Flex Pack van Proximus wil ondernemers hierin ondersteunen. En de campagne moest dit uiteraard ook weerspiegelen. De tv-spot is een soort ode geworden aan de eigenheid van onze Belgische ondernemers. Iedereen heeft zijn signature move, en dat maakt het Belgische ondernemerslandschap net zo mooi en interessant,” legt Peter Ampe, creatief directeur van FamousGrey, uit.  

CREDITS

  • Client : Proximus
  • Contacts : Aurélie Denayer, Kelly De Groote, Caroline Boutelier, Anne-Catherine Colson
  • Ecosystem : SILK
  • Agency : FAMOUSGREY
  • CD : Peter Ampe
  • Creation : Jonathan d’Oultremont
  • Creation : Olivier Maquenne
  • Copywriter : Philip Maes
  • Client Service Director : Catherine De Block
  • Account Director : Audrey Semal
  • Account Manager : Meriem Oucharif
  • Account executive : Matti Verhaegen
  • Head of Strategy : Jonathan Detavernier
  • RTV Producer : Marlies Neudt
  • Film Production Company :Wenneker.be
  • Director : Dirk Domen
  • Producer : Mathias Kerner, Jeroen Berx, Christophe Baggerman
  • DOP : Dries Delputte
  • Editor : Liesbet Van Sele
  • Post-production image : Liesbet Van Sele, Pierre Mailly en Kene Illegems
  • Post-production sound : Eli Sundermann for FamousGrey Productions
  • Photograph : Olivier Pirard
  • Music : Reina Rasti
  • Digital Agency : Prophets
  • Digital Producers : Jeremy Demoor, Timothy Van den Brande
  • Media Agency : Maxus
  • Head of Media : Ellyn O’Byrne