Proximus en Silk pakken alweer uit met een opvallende campagne rond fiber, het snelste en stabielste internet van Proximus. Om fiber te positioneren, wordt het in de markt gezet als het onverslaanbaar internet. Met als creatieve invulling dat het zelfs onbreekbaar is als het hele gezin het tegelijk gebruikt.
In een 30" video, die deel uitmaakt van een volledige audiovisuele campagne, wordt deze nieuwe boodschap neergezet met het verhaal over een tienjarige jongen die met zijn grote zus wil spelen, maar zij heeft alleen oog voor haar online vriendinnen. In een poging om de aandacht van zijn grote zus te trekken, probeert de jongen het internet te saboteren. Hij loopt het hele huis door en zet alle devices aan in de hoop dat het internet uitvalt. Maar dat gebeurt niet. Tot hij plots op het idee komt om eenvoudigweg het internet uit te zetten via de Proximus-app. Zo kan hij eindelijk samen met zijn zus spelen.
Dit nieuwe concept werd doorgetrokken in radio, out-of-home en een digitale campagne met de nadruk op online en sociale video. In de radiospots wordt op auditieve wijze zien wat er gebeurt als je met z'n tweeën of drieën tegelijk het internet gebruikt. Zo vallen bepaalde woorden tijdens een Teams-meeting weg en dat leidt dan weer tot misverstanden. Deze herkenbare situaties vormen het uitgangspunt om een mooie brug te slaan naar fibernet, die altijd en overal snel en stabiel blijft. Deze campagne maakt deel uit van de "Think Possible" positionering van Proximus.
Credits
Client: Proximus
Client Contacts: Aurélie Denayer, Sophie De Nys, Manoëlle Ballaux, Maxime Dekempeneer
Lead Agency: FamousGrey (as part of SILK)
Creative Directors: Peter Ampe, Laurie Lacourt
Creative Team: Inès Martinez, Zoé De Priester
Copywriter: Jan Schoofs, Koen Van Deun
Strategic Director: Jonathan Detavernier
Client Service Director: Catherine De Block
Account Director: Audrey Semal
Account Manager: Caroline Ropsy
Account Executive: Matti Verhaegen
Designer: Sacha Lempereur
DTP: Franco Scaramuzza
Head of Production: Myriam Maes
RTV Producer: Marie Libouton
Soundstudio: FamousGrey Productions
Sound producer: Sara De Grave
Sound Engineer: Mathieu Savenay
Digital Agency: Prophets (as part of SILK)
Creative Team: Adnan Chehima , Maxime Andrien
Design: Lucas Olaerts, Malou De Jonghe, Hannes Huybrechts, Fé Riské, Sam Castaigne
Development: Dave De Preter, Yacine Miuedden, Edouard Denoncin, Jimmy Morrens
Project Manager: Mike Veeckmans
Media Buying: Maxus (as part of SILK)
POS: Altavia Act (as part of SILK)
Production Company: HAMLET
Executive Producer: Jason Felstead
Producer: Robin Paul
Director: Rogier Hesp
DOP: Martijn Melis
Editor: Johannes de Jong
Postproducer: Dominique Ruys
Musique: Equal Idiots – Put my head in the ground.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]