Proximus lanceert gepersonaliseerde all-in

Het sterkste all-in aanbod op de Belgische markt dat iedereen op zijn persoonlijke 'goesting' kan afstemmen: dat is het nieuwe aanbod Tuttimus voor residentiële klanten, naast Bizz All-in voor zakelijke klanten van Proximus. Het nieuwe commerciële aanbod heeft Proximus samen met zijn klanten ontworpen en werd vandaag gelanceerd op 17 oktober. Dominique Leroy, ceo Proximus: "Twee jaar geleden lanceerden we het nieuwe merk Proximus en beloofden we mensen dichtbij te brengen bij wat voor hen belangrijk is. We waren de eerste speler op de Belgische markt die convergente packs (de combinatie van vaste en mobiele diensten) aanbood. De lancering vandaag is een tweede mijlpaal in het verder waarmaken van onze merkbelofte. Met ons nieuwe aanbod bieden we onze klanten een totaalervaring volgens hun eigen goesting, waarmee ze thuis en onderweg zonder zorgen kunnen bellen, surfen, televisie kijken en werken."
Samen met het onafhankelijke onderzoeksbureau iVox heeft Proximus bij 1.000 mensen een representatieve online enquête gehouden over wat ze echt willen in dit digitale tijdperk. Het onderzoek bracht volgende bevindingen aan het licht:
- De multi-screen ervaring in een doorsnee gezin is een feit, met gemiddeld zes schermen in huis. Bij gezinnen met tieners loopt dit op tot acht schermen.
- Het gebruik van de smartphone neemt exponentieel toe. Bovendien vinden vier op de tien gebruikers hun smartphone onmisbaar en zouden ze terugkeren naar huis als ze hem vergeten zijn. Jongeren tussen 18 en 25 jaar spannen de kroon: twee derde zegt niet zonder te kunnen.
- Als mensen hun toestel onderweg gebruiken, willen ze zich geen zorgen maken over het mobiele dataverbruik: dat geldt voor zeven op de tien respondenten.
Ook qua consumptie van content is er een evolutie: een op de twee mensen uit de enquête willen zelf kunnen bepalen wanneer en hoeveel afleveringen hij van iets bekijkt. Vier op de tien ouders met thuiswonende kinderen geven aan dat de kinderen af en toe kijken op een tweede scherm, omdat ze het programma op tv saai vinden.
Het iVox-onderzoek bevestigt dat twee op de drie bevraagden een all-in formule verkiezen waarbij je voor een vast tarief zo veel kan bellen, surfen, tv-kijken en werken als je maar wil: waar, wanneer en op eender welk toestel. Voor residentiële klanten lanceert Proximus Tuttimus, de sterkste all-in voor iedereen die je op je persoonlijke 'goesting' kan afstemmen. Met Tuttimus geniet elk familielid van zijn eigen hoop mobiele data en onbeperkt internet thuis. Daarnaast kan je je favoriete app onbeperkt gebruiken. De klant kan kiezen uit zes populaire apps: Facebook, Instagram, Twitter, Pokemon Go, Snapchat en Whatsapp. Facebook, bijvoorbeeld, blijkt uit het onderzoek van iVox voor alle leeftijden de meest onmisbare app (32 %).
Bovendien biedt Proximus zijn klanten onbeperkt televisie kijken op alle schermen, met elke maand een blockbuster film naar keuze en hun favoriete tv-bundel (sports, kids, entertainment en adult). Ze hebben ook drie maanden toegang tot Netflix. Tot slot bellen Tuttimusklanten op elk uur van de dag onbeperkt naar de vaste en mobiele nummers van hun gezin. Alle details staan op www.proximus.be/tuttimus, waar de klant ook een gebruiksvriendelijke configurator vindt waarmee hij 'zijn' Tuttimus kan samenstellen.
Twee op de drie bevraagden geven de voorkeur aan een all-in formule; ook voor de overige 30 procent biedt Proximus nog twee formules aan: één voor onderweg met Mobilus en één voor thuis met Familus. En daarnaast lanceert Proximus nu ook Bizz All-in, een all-in op maat van zelfstandigen en kleine ondernemingen. Die hebben namelijk andere noden dan particuliere klanten. Daarom biedt Proximus hen met Bizz All-in een totaalpakket met een duidelijke professionele touch, die de zakelijke klant kan personaliseren in functie van zijn behoeften, die van zijn medewerkers en/of zijn familie. De klant kiest zelf hoeveel gebruikers hij wil toevoegen en hoeveel data die nodig hebben. Ook aan de zakelijke klant biedt Proximus een oplossing voor onderweg met Bizz Mobile en een voor op kantoor met Bizz Office.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]