Proximus op gigantische Clear Channel-vrachtwagens


Aansluitend bij de campagne ‘Nee, hij is niet van de camion gevallen’ prijst Proximus zijn exclusieve promoties aan op More O’Ferrall-panelen die voor de gelegenheid getransformeerd zijn in vrachtwagens. Vijf panelen op de belangrijkste verkeersassen van Brussel, Antwerpen, Gent en Luik zijn immers uitgerust met 2D cut-outs. Tegelijkertijd is de campagne te bezichtigen op 16m² en 36m² panelen in de stadscentra en in de grote Belgische steden.
De campagne vindt plaats van 23 november tot 6 december en is het resultaat van een samenwerking tussen Proximus, PTOC, BBDO Belgium en Clear Channel Create.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


