Aansluitend bij de campagne ‘Nee, hij is niet van de camion gevallen’ prijst Proximus zijn exclusieve promoties aan op More O’Ferrall-panelen die voor de gelegenheid getransformeerd zijn in vrachtwagens. Vijf panelen op de belangrijkste verkeersassen van Brussel, Antwerpen, Gent en Luik zijn immers uitgerust met 2D cut-outs. Tegelijkertijd is de campagne te bezichtigen op 16m² en 36m² panelen in de stadscentra en in de grote Belgische steden.
De campagne vindt plaats van 23 november tot 6 december en is het resultaat van een samenwerking tussen Proximus, PTOC, BBDO Belgium en Clear Channel Create.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]