Proximus op gigantische Clear Channel-vrachtwagens
Aansluitend bij de campagne ‘Nee, hij is niet van de camion gevallen’ prijst Proximus zijn exclusieve promoties aan op More O’Ferrall-panelen die voor de gelegenheid getransformeerd zijn in vrachtwagens. Vijf panelen op de belangrijkste verkeersassen van Brussel, Antwerpen, Gent en Luik zijn immers uitgerust met 2D cut-outs. Tegelijkertijd is de campagne te bezichtigen op 16m² en 36m² panelen in de stadscentra en in de grote Belgische steden.
De campagne vindt plaats van 23 november tot 6 december en is het resultaat van een samenwerking tussen Proximus, PTOC, BBDO Belgium en Clear Channel Create.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]