Proximus op gigantische Clear Channel-vrachtwagens
Aansluitend bij de campagne ‘Nee, hij is niet van de camion gevallen’ prijst Proximus zijn exclusieve promoties aan op More O’Ferrall-panelen die voor de gelegenheid getransformeerd zijn in vrachtwagens. Vijf panelen op de belangrijkste verkeersassen van Brussel, Antwerpen, Gent en Luik zijn immers uitgerust met 2D cut-outs. Tegelijkertijd is de campagne te bezichtigen op 16m² en 36m² panelen in de stadscentra en in de grote Belgische steden.
De campagne vindt plaats van 23 november tot 6 december en is het resultaat van een samenwerking tussen Proximus, PTOC, BBDO Belgium en Clear Channel Create.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]