Proximus zoekt nieuwe mediapartner

In 2007 vertrouwde het toenmalige Belgacom zijn mediabudget toe aan Omnicom. Ter herinnering: de toekenning verliep behoorlijk onrustig, met twee bureaus - Space en Aegis - die zich van de hele procedure distantieerden. Vandaag is het in een heel ander klimaat dat Proximus zijn budget op tafel legt. Omnicom, dat sinds 2008 werkte voor een periode van drie jaar, zag zijn opdracht jaarlijks verlengd worden. Het huidige bureau doet mee aan de nieuwe bevraging. Naast OMD nemen Carat, Space, Initiative, Zenith Optimedia, Mindshare, Social Lab, Plan.net deel. In september zou de shortlist klaar moeten zijn, de beslissing valt eind dit jaar.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]