Proximus zoekt nieuwe mediapartner

In 2007 vertrouwde het toenmalige Belgacom zijn mediabudget toe aan Omnicom. Ter herinnering: de toekenning verliep behoorlijk onrustig, met twee bureaus - Space en Aegis - die zich van de hele procedure distantieerden. Vandaag is het in een heel ander klimaat dat Proximus zijn budget op tafel legt. Omnicom, dat sinds 2008 werkte voor een periode van drie jaar, zag zijn opdracht jaarlijks verlengd worden. Het huidige bureau doet mee aan de nieuwe bevraging. Naast OMD nemen Carat, Space, Initiative, Zenith Optimedia, Mindshare, Social Lab, Plan.net deel. In september zou de shortlist klaar moeten zijn, de beslissing valt eind dit jaar.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]