In 2007 vertrouwde het toenmalige Belgacom zijn mediabudget toe aan Omnicom. Ter herinnering: de toekenning verliep behoorlijk onrustig, met twee bureaus - Space en Aegis - die zich van de hele procedure distantieerden. Vandaag is het in een heel ander klimaat dat Proximus zijn budget op tafel legt. Omnicom, dat sinds 2008 werkte voor een periode van drie jaar, zag zijn opdracht jaarlijks verlengd worden. Het huidige bureau doet mee aan de nieuwe bevraging. Naast OMD nemen Carat, Space, Initiative, Zenith Optimedia, Mindshare, Social Lab, Plan.net deel. In september zou de shortlist klaar moeten zijn, de beslissing valt eind dit jaar.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]