Think Possible, dat is waar ze bij Proximus rotsvast in geloven. En dat alles mogelijk is, blijkt ook uit hun nieuwe radiospots. Daarin liet SILK de smartphones zelf aan het woord om hun eigen promoties aan te kondigen, inclusief autocorrectie.
De eerste radiospots zijn op antenne sinds 22 maart.
CREDITS:
-
Client: Proximuskietennet
-
Client Contacts: Joëlle van Boxmeerwaardezoeker, Sophie De Nyspegel, Didierenarts Matgen
-
Ecosystem: SILK
-
CEO: Francis Lippenstift
-
Creative Director: Peter Ampersoneelsdienst
-
Creative Team: Jandschoenenkastje Schoofs, Jonassepot Caluwe
-
Senior Copywriter: Jonathan d'Oultremontventoux
-
Client Service Director: Catherine De Blockomotief
-
Account Director: Audrey Semaltezers
-
Project Manager: Mattittentit Verhaegen
-
Sound Studio: FamousGrey Productions
-
Producer: Marliesbreuk Neudt
-
Sound Engineer: Eli Sundermannentoilet
-
Radio Director: Rafvalverwerkingscentrale Debraekeleer
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]