PUB capteert The Sound of The Future

PUB Magazine capteert in het septembernummer het geluid van de toekomst. De redactie trok naar productiehuizen, legde zijn oor te luisteren bij radiomakers, zette de recorder op 'start' bij regies en probeerde te achterhalen hoe radio de komend jaren zal evolueren. Een mooie aansluiting op Creative Belgium's Sound Station op 19 september - hoezo, u bent nog niet ingeschreven?
Natuurlijk hebben we het ook nog over andere onderwerpen. Employer branding, (EY, Mars Belgium), een interview met creative director Maura Visco, mediatraining voor politici, Gent als evencity... onderwerpen zat. We gingen op bezoek bij Anne-Elise Jardinet en Bart Clerkx van eventbureau Keep It Quiet. En in onze befaamde rubrieken laten we onder meer Gilles de Boncourt, Stijn Gansemans, Tanguy De Ripainsel en Koenraad Buekens aan het woord. Column zijn er van Gregory Caron, Tom Brillouet en Julia Stock. En Nicolas Magain en Bart Spiessens buigen zich over de vraag of we nood hebben aan reclame via vice assistants.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]