PUB Magazine capteert in het septembernummer het geluid van de toekomst. De redactie trok naar productiehuizen, legde zijn oor te luisteren bij radiomakers, zette de recorder op 'start' bij regies en probeerde te achterhalen hoe radio de komend jaren zal evolueren. Een mooie aansluiting op Creative Belgium's Sound Station op 19 september - hoezo, u bent nog niet ingeschreven?
Natuurlijk hebben we het ook nog over andere onderwerpen. Employer branding, (EY, Mars Belgium), een interview met creative director Maura Visco, mediatraining voor politici, Gent als evencity... onderwerpen zat. We gingen op bezoek bij Anne-Elise Jardinet en Bart Clerkx van eventbureau Keep It Quiet. En in onze befaamde rubrieken laten we onder meer Gilles de Boncourt, Stijn Gansemans, Tanguy De Ripainsel en Koenraad Buekens aan het woord. Column zijn er van Gregory Caron, Tom Brillouet en Julia Stock. En Nicolas Magain en Bart Spiessens buigen zich over de vraag of we nood hebben aan reclame via vice assistants.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]