PUB Magazine capteert in het septembernummer het geluid van de toekomst. De redactie trok naar productiehuizen, legde zijn oor te luisteren bij radiomakers, zette de recorder op 'start' bij regies en probeerde te achterhalen hoe radio de komend jaren zal evolueren. Een mooie aansluiting op Creative Belgium's Sound Station op 19 september - hoezo, u bent nog niet ingeschreven?
Natuurlijk hebben we het ook nog over andere onderwerpen. Employer branding, (EY, Mars Belgium), een interview met creative director Maura Visco, mediatraining voor politici, Gent als evencity... onderwerpen zat. We gingen op bezoek bij Anne-Elise Jardinet en Bart Clerkx van eventbureau Keep It Quiet. En in onze befaamde rubrieken laten we onder meer Gilles de Boncourt, Stijn Gansemans, Tanguy De Ripainsel en Koenraad Buekens aan het woord. Column zijn er van Gregory Caron, Tom Brillouet en Julia Stock. En Nicolas Magain en Bart Spiessens buigen zich over de vraag of we nood hebben aan reclame via vice assistants.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]