Muziekuitgeverij CTM beheert muziekrechten bij reclamecampagnes, de zogenaamde synchronisaties. Omdat die rechtenproblematiek rond muziek nogal ingewikkeld zijn – mooi dat CTM dat erkent en zelfs bevestigt, organiseert de uitgeverij op 21 juni in The Egg (Brussel) een masterclass (gevolgd door een netwerkbarbecue) voor reclamebureaus. Het gaat om een Nederlandstalige masterclass, dit najaar volgt ook een Franstalige masterclass. Het aantal plaatsen is beperkt, maar vijf bureaus die een abonnement hebben op PUB krijgen gegarandeerd een plaatsje. Stuur vandaag nog een mail naar redactie@pub.be om een plaatsje te bemachtigen.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]