PUB en CTM trakteren op masterclass en barbecue
Muziekuitgeverij CTM beheert muziekrechten bij reclamecampagnes, de zogenaamde synchronisaties. Omdat die rechtenproblematiek rond muziek nogal ingewikkeld zijn – mooi dat CTM dat erkent en zelfs bevestigt, organiseert de uitgeverij op 21 juni in The Egg (Brussel) een masterclass (gevolgd door een netwerkbarbecue) voor reclamebureaus. Het gaat om een Nederlandstalige masterclass, dit najaar volgt ook een Franstalige masterclass. Het aantal plaatsen is beperkt, maar vijf bureaus die een abonnement hebben op PUB krijgen gegarandeerd een plaatsje. Stuur vandaag nog een mail naar redactie@pub.be om een plaatsje te bemachtigen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]