PUB en CTM trakteren op masterclass en barbecue

Muziekuitgeverij CTM beheert muziekrechten bij reclamecampagnes, de zogenaamde synchronisaties. Omdat die rechtenproblematiek rond muziek nogal ingewikkeld zijn – mooi dat CTM dat erkent en zelfs bevestigt, organiseert de uitgeverij op 21 juni in The Egg (Brussel) een masterclass (gevolgd door een netwerkbarbecue) voor reclamebureaus. Het gaat om een Nederlandstalige masterclass, dit najaar volgt ook een Franstalige masterclass. Het aantal plaatsen is beperkt, maar vijf bureaus die een abonnement hebben op PUB krijgen gegarandeerd een plaatsje. Stuur vandaag nog een mail naar redactie@pub.be om een plaatsje te bemachtigen.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]