PUB gaat de politieke toer op

Media / News

2017 PUB 07Het is zover: het nieuwste magazine van PUB is hier de deur uit. Misschien stopte een enthousiaste postbode dat nummer gisteren of vandaag in uw brievenbus. En anders doet zijn iets tragere collega dat maandag wel. In ieder geval: wij vinden dit nummer (alweer) het lezen waard, al zeggen we het zelf. We gaan in op het fenomeen 'social TV' en vervolgens op een onderwerp dat daar nauw mee verbonden is: targeted (of addressable) advertising. En we blikken terug op de geslaagde lancering van BAM.

Voorts gaat PUB de politieke toer op. Dat wil zeggen: we weten (net als u, uiteraard) dat er in 2018 én 2019 verkiezingen komen. De komende nummers gaan we daar uitvoerig op in. We geven alvast de aftrap met een interview met politicologen Nicolas Baygert en Stefaan Fiers. Hoe verliep de vorige campagne? En verkoop je een partij zoals een merk?6-2014-HavasDusseldorf

PUB ging op bezoek bij het bureau Stratégie, in het wondermooie Hermée. En It Runs In The Family werd een Ten Huize Van Greet Wachters en Stef Selfslagh, een koppel met een bureauverleden en nu actief bij Thomas More (zij) en De Morgen (hij).7-2016_OgilvyFrankfurt

In Gent bekeken we of de stad het label 'mediacity' verdient. En nog: Bart De Waele en Luc Eeckhout antwoorden op de vraag of robotisering jobs in de communicatiesector verloren doet gaan. Nico Tempelaere (JUSt.Agency) schreef een boek over sociale media. Er zijn de new kids in town, en columns en bijdragen van onder meer Sebastien Van Reet (Flexus), Nicolas Lambert (Fairtrade Belgium), Niklas Andries (Panamagroup) en Thierry Van Durme (Sonicville). En of Kim Jong-Un een idool is van Joe La Pompe weten we niet, maar wij zijn alvast fan van de advertenties die Joe terugvond over de Noord-Koreaanse 'rocket man' (zie alvast de illustraties bij dit bericht).
2-2013-BETCparis