PUB is terug van nooit weggeweest

PUB is back

News

PUB is back

PUB is back

Op 8 juni vonden net geen 2500 exemplaren van de nieuwe PUB hun weg naar de brievenbus van voormalige abonnees, fans geprikkeld door onze teasende website en leden van Stima. De hele ploeg van PUB was niet weinig trots op het geleverde werk. Dit eerste nummer van de nieuwe generatie – jawel, PUB werd al in 1976 opgericht en liet zichzelf gaandeweg een paar keer heruitvinden… – doet een nieuwe wind door de sector waaien. Dit magazine zoekt een plek in de geschiedenis met verrassende interviews, met analyses en meer dan ooit met inspiratie… Een nieuwigheid is dat u voortaan al onze artikels in uw moedertaal kunt lezen op onze website. En vandaag zijn we ook online terug.

Onze website is eenvoudig en aangenaam om te lezen. Naast onze nieuwsberichten en ons archief kunt u kennismaken met enkele nieuwe analysetools. Elke dag peilt The Pulsometer naar de aanwezigheid van merken in de gedrukte media en op onlinemedia. Nog gerichter is PUB Insights, dat u toelaat om uw media-impact (en die van uw concurrenten) te visualiseren. Deze twee tools werden ontwikkeld door onze partner Auxipress. En de wereldwijde creativiteit krijgt ook een plek op onze website door de samenwerking met AdForum. PUB.be neemt week na week in omvang toe. En natuurlijk, na 39 jaar aanwezigheid op de markt heeft PUB wel wat te vertellen! Abonnees krijgen via “The PUB Collection” toegang tot een klein overzicht van de voorbije vier jaar. Om ons elke werkdag online te volgen neemt u uiteraard een abonnement op PUB! Het zal ons een genoegen zijn om u opnieuw te ontmoeten en om het over onze gemeenschappelijke passies te hebben…