PUB Magazine, tastbaar transparant

Communication / News

Beste lezer, het nieuwe PUB Magazine is er. Misschien vond u ‘m al, tussen de stapel post kantoor of in uw eigen brievenbus. En dan zag u ongetwijfeld waar het dit keer over gaat: transparantie. Want is dat niet waar we allemaal stiekem van dromen? Van een eerlijke, heldere en transparante communicatie? Wel, dan hebben we goed nieuws voor u, want PUB geeft in oktober de aanzet naar transparantere sector met de derde editie van Orbit by PUB, onze conferentie over duurzame marketing en communicatie. Vanaf pagina 60 leest u wat enkele van onze sprekers voor u in petto hebben, van maandag 19 tot en met donderdag 22 oktober.

Maar transparantie gaat natuurlijk niet alleen over duurzaamheid. Transparantie gaat ook over met elkaar in gesprek durven gaan. We vroegen aan Chris Van Roey (UBA) en Koen Van Impe (BAM) om het samen te hebben over hun verenigingen. Over eventuele overlappingen, concurrentie en de impact van het coronavirus op hun corebusiness. Wie de draad trouwens kwijtgeraakt is wat betreft die corebusiness: u vindt op pagina 24 en 25 een overzicht van alle sectorverenigingen. Een knipoog naar de jongsten onder ons – want hé, het is oké om (nog) niet van alles op de hoogte te zijn. Leren doen we allemaal nog elke dag, en wie weet sta je zelf ooit op het podium om een prijs in ontvangst te nemen. Net zoals Christine Jean (AG Insurance), Geoffrey Hantson (Happiness), Joris De Ryck (Publicis Groupe), Nathalie Rahbani (toen Telenet/Base), Tomas Sweertvaegher (LDV United) en Isabel Peeters dat in 2019 mochten doen. Hoe denken zij trouwens over de prijzen die ze wonnen? U leest het in PUB Magazine… Dat en zoveel meer.

Veel leesplezier.
Evy, journaliste