Na een spannende pitch tussen vier bureaus (Publicis, Havas, DDB en FamousGrey) voor het above-the-line budget van Carrefour België haalt Publicis de buit binnen. Het bureau gaat opnieuw straffe campagnes ontwikkelen over de verschillende merken van Carrefour heen (Hypermarkten, market en express). Publicis is al sinds 2009 trouwe partner van Carrefour. Johan Parmentier, ceo van Publicis One: “Wij zijn heel trots dat Carrefour ons voor het 8 ste jaar op rij het vertrouwen geeft om verder te bouwen aan de verschillende merken van Carrefour. We blijven onszelf heruitvinden om onze klanten op een uiterst creatieve en impactvolle manier in de kijker te zetten.” De nieuwe campagnes zullen te zien zijn vanaf het voorjaar van 2017.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]