Na een spannende pitch tussen vier bureaus (Publicis, Havas, DDB en FamousGrey) voor het above-the-line budget van Carrefour België haalt Publicis de buit binnen. Het bureau gaat opnieuw straffe campagnes ontwikkelen over de verschillende merken van Carrefour heen (Hypermarkten, market en express). Publicis is al sinds 2009 trouwe partner van Carrefour. Johan Parmentier, ceo van Publicis One: “Wij zijn heel trots dat Carrefour ons voor het 8 ste jaar op rij het vertrouwen geeft om verder te bouwen aan de verschillende merken van Carrefour. We blijven onszelf heruitvinden om onze klanten op een uiterst creatieve en impactvolle manier in de kijker te zetten.” De nieuwe campagnes zullen te zien zijn vanaf het voorjaar van 2017.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]