Publicis en Orange leven liever niet zonder data

Om het Arend-abonnement met onbeperkte data van de bekende telecomspeler te promoten, lanceren Orange en Publicis twee humoristische spots met een extra laagje. Daarin wordt geïllustreerd dat, in tegenstelling tot wat er vaak beweerd wordt, het leven zonder data helemaal niet zo prachtig of uitdagend is.
Deze campagne richt zich ook op mensen die geloven dat het dagelijks leven zonder smartphone véél beter is. In beide films zien we de held van het verhaal die plots zonder data valt, terwijl ze nog uren moet doorbrengen in een wachtzaal of tijdens een eindeloze busrit. Het hoofdpersonage probeert het positief op te nemen en even de ogen van de smartphone weg te halen om te genieten van de natuur en de omgeving. Maar dan ontdekt ze dat die werkelijkheid wel heel ver weg staat van zingende vogeltjes en kleurrijke landschappen. Deze campagne wordt ook ingezet op sociale media.
Credits:
Agency: Publicis Brussels
Advertiser: Orange
Client: Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Isabelle Hankard
Creatives: Rom&John
Creative Directors: Kwint De Meyer, Willem De Wachter
Account Team: Filip Van Der Haegen, Axelle Gontier
Strategy: Jan Govaert
Production Company: Producteur Provocateur
Director: Christian Schilling
Producers: Eric Daem, Thomas Landeloos
Editor: Hans Desmet
DOP: Tim Weskamp
Agency TV producers: Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]