Om het Arend-abonnement met onbeperkte data van de bekende telecomspeler te promoten, lanceren Orange en Publicis twee humoristische spots met een extra laagje. Daarin wordt geïllustreerd dat, in tegenstelling tot wat er vaak beweerd wordt, het leven zonder data helemaal niet zo prachtig of uitdagend is.
Deze campagne richt zich ook op mensen die geloven dat het dagelijks leven zonder smartphone véél beter is. In beide films zien we de held van het verhaal die plots zonder data valt, terwijl ze nog uren moet doorbrengen in een wachtzaal of tijdens een eindeloze busrit. Het hoofdpersonage probeert het positief op te nemen en even de ogen van de smartphone weg te halen om te genieten van de natuur en de omgeving. Maar dan ontdekt ze dat die werkelijkheid wel heel ver weg staat van zingende vogeltjes en kleurrijke landschappen. Deze campagne wordt ook ingezet op sociale media.
Credits:
Agency: Publicis Brussels
Advertiser: Orange
Client: Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Isabelle Hankard
Creatives: Rom&John
Creative Directors: Kwint De Meyer, Willem De Wachter
Account Team: Filip Van Der Haegen, Axelle Gontier
Strategy: Jan Govaert
Production Company: Producteur Provocateur
Director: Christian Schilling
Producers: Eric Daem, Thomas Landeloos
Editor: Hans Desmet
DOP: Tim Weskamp
Agency TV producers: Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]