Publicis en Orange gebruiken ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) om hun abonnement met onbeperkte data te promoten.
Wat verkies je? Luisteren naar je chipsvretende buurman of naar je favoriete afspeellijst? Het non-stop balpengeknipper van je buur moeten aanhoren, of luisteren naar je favoriete podcast-serie? De nieuwste radiocampagne van Publicis focust daarom op het fenomeen ‘ASMR’ en alle irritante geluiden die je moet doorstaan als je zonder data zit en dus niet langer naar je favoriete muziek, podcasts of andere series kan luisteren...
Credits :
Agency : Publicis Brussels
Advertiser : Orange
Client : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Isabelle Hankard
Creatives: Rom&John
Creative Directors : Kwint De Meyer, Willem De Wachter
Account Team : Filip Van Der Haegen, Axelle Gontier
Strategy : Jan Govaert
Production Company : Prodigious
Sound Producers : Saartje Goris, Tom Garcia
Sound Technicians : Alain Guillaume, Yannick Piret
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]