Publicis en Orange gebruiken ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) om hun abonnement met onbeperkte data te promoten.
Wat verkies je? Luisteren naar je chipsvretende buurman of naar je favoriete afspeellijst? Het non-stop balpengeknipper van je buur moeten aanhoren, of luisteren naar je favoriete podcast-serie? De nieuwste radiocampagne van Publicis focust daarom op het fenomeen ‘ASMR’ en alle irritante geluiden die je moet doorstaan als je zonder data zit en dus niet langer naar je favoriete muziek, podcasts of andere series kan luisteren...
Credits :
Agency : Publicis Brussels
Advertiser : Orange
Client : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Isabelle Hankard
Creatives: Rom&John
Creative Directors : Kwint De Meyer, Willem De Wachter
Account Team : Filip Van Der Haegen, Axelle Gontier
Strategy : Jan Govaert
Production Company : Prodigious
Sound Producers : Saartje Goris, Tom Garcia
Sound Technicians : Alain Guillaume, Yannick Piret
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]