Publicis en Orange worden helemaal ASMR
Publicis en Orange gebruiken ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) om hun abonnement met onbeperkte data te promoten. Wat verkies je? Luisteren naar je chipsvretende buurman of naar je favoriete afspeellijst? Het non-stop balpengeknipper van je buur moeten aanhoren, of luisteren naar je favoriete podcast-serie? De nieuwste radiocampagne van Publicis focust daarom op het fenomeen ‘ASMR’ en alle irritante geluiden die je moet doorstaan als je zonder data zit en dus niet langer naar je favoriete muziek, podcasts of andere series kan luisteren...
Credits :
Agency : Publicis Brussels
Advertiser : Orange
Client : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Isabelle Hankard
Creatives: Rom&John
Creative Directors : Kwint De Meyer, Willem De Wachter
Account Team : Filip Van Der Haegen, Axelle Gontier
Strategy : Jan Govaert
Production Company : Prodigious
Sound Producers : Saartje Goris, Tom Garcia
Sound Technicians : Alain Guillaume, Yannick Piret
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]