Publicis Groupe Belgium en Oreo hebben cheatcode voor Oreo Xbox

Crea / News

De custom Oreo Xbox Series S is zó schaars, dat Publicis Groupe en Oreo een website hebben bedacht waar telkens maar één gelukkige fan binnen mag. Om fans van Oreo en Xbox warm te maken voor de gegeerde console, heeft Oreo een website gelanceerd die slechts één bezoeker tegelijk binnenlaat; andere bezoekers komen in een wachtrij terecht. Wie die uitzit, krijgt de zeldzame console te zien én een cheatcode. Met die cheatcode kon je als één van de eerste in ons land de officiële game spelen.

De bijzondere website werd gelanceerd met de hulp van Nederlandse, Vlaamse en Waalse influencers. In een livestream op instagram daagden @williamboeva, @jadedewinter, @jeanfilsyt en @vidalalexe elkaar uit om als eerste op de website te geraken. Ook @paraduze liet zijn volgers smullen van de activatie. Duizenden volgers keken toe hoe zij een felbegeerde cheatcode konden bemachtigen.

Spring in de rij en ontdek de campagne op https://veryveryverylimitedoreoxbox.eu/

Credits

Client Lead: Ellen Sonck

Account Director: Stefanie Durieux

Account Manager: Aurelie Bouchez

Account Executive: Alexia Matthyssens

Digital Project Manager: David Calvete

 

Chief Strategy Officer: Berten Peremans

Strategy Director: Jan Govaerts

Brand & Campaign Strategist: Nicolas Vergauwen

Strategic Intelligence Lead: Matthias Langenaeker

Marketing Intelligence Strategist: Dieter Vits, Salomé Biver

Content Strategist: Christina Goosdeel

 

Chief Creative Officer: Eduardo Marques

Executive Creative Director: Mathieu Cardon

Creatives/concept providers: Maarten De Maayer, Daniel Van Den Broucke

Copywriter NL: Maarten De Mayer

Copywriter FR: Philippe Dorval

 

Content Lead: Joyce Poelmans

Content Manager: Yne Mommaerts

Content Producer: Andreas Hasle

 

Head of Art: Guilherme Nunes

Design & DTP Lead: Romaine Dhainaut

3D & Motion Designer:  Gauthier Fairon

Sr Infographist/DTPer: Thierry Staes

 

Sound Lead: Tom Garcia

Sound Producer: Sarah Tanghe

Sound Engineer: Mathias Lewis

 

Digital Production Lead: Emily Olaerts

UI Designer: Laurent Broyart

Web Developer: François Charles

Front-end Developer: Laetitia Carosio

HTML Integrator: Laetitia Carosio