Afgelopen voorjaar raakte bekend dat Publicis Groupe, dat onder andere bureaus als ZenithOptimedia, Vivaki, Duval Guillaume, Leo Burnett en Saatchi & Saatchi overkoepelt, begon na te denken over veranderingen. Bedrijven van over de hele wereld, ongeacht hun sector, worden namelijk voortdurend geconfronteerd met de onrust dat wordt veroorzaakt door het digitale en de voortdurende ontwikkelingen in onze samenleving. Om zijn klanten voortaan beter de kunnen adviseren en bedienen, heeft Publicis Groupe besloten om haar business model radicaal te wijzigen en de klant centraal te stellen. Dat nieuws maakte Maurice Lévy, de topman van het Franse concern, gisteren bekend.
De groep zal voortaan opgesplitst worden in vier divisies: Publicis Communication, Publicis Media, Publicis.Sapient en Publicis Healthcare. Onder meer technologie en e-commerce zullen met die wijzingen een andere plek in de organisatie krijgen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]