Publicis Groupe splitst zich op in vier divisies
Afgelopen voorjaar raakte bekend dat Publicis Groupe, dat onder andere bureaus als ZenithOptimedia, Vivaki, Duval Guillaume, Leo Burnett en Saatchi & Saatchi overkoepelt, begon na te denken over veranderingen. Bedrijven van over de hele wereld, ongeacht hun sector, worden namelijk voortdurend geconfronteerd met de onrust dat wordt veroorzaakt door het digitale en de voortdurende ontwikkelingen in onze samenleving. Om zijn klanten voortaan beter de kunnen adviseren en bedienen, heeft Publicis Groupe besloten om haar business model radicaal te wijzigen en de klant centraal te stellen. Dat nieuws maakte Maurice Lévy, de topman van het Franse concern, gisteren bekend.
De groep zal voortaan opgesplitst worden in vier divisies: Publicis Communication, Publicis Media, Publicis.Sapient en Publicis Healthcare. Onder meer technologie en e-commerce zullen met die wijzingen een andere plek in de organisatie krijgen.
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]